Andre emner
Har du mistet din mobil
Hvis du har mistet din mobil, skal du kontakte os eller henvende dig i din nærmeste Telenor-butik. Vi spærrer hurtigst muligt dit simkort, efter modtagelse af din henvendelse, så ingen kan misbruge dit mobilabonnement.
I en Telenor-butik kan du få nyt simkort med det samme. Bestiller du et nyt simkort via kundeservice, sender vi det med posten samme dag.
Godt at vide
- Når du spærrer dit simkort, spærrer du ikke dit mobilabonnement. Du betaler abonnement, mens du venter på dit nye simkort.
- Spærrer du dit simkort på en hverdag, ringer vi til dig inden for 24 timer, så vi evt. kan hjælpe dig videre. Vi kan fx sende dig en kopi af din købskvittering.
- Finder du din mobil igen, kan du få genåbnet dit simkort i en af vores butikker eller ved at kontakte os.
- Du kan også spærre dit simkort via Mit Telenor App
Er din mobil blevet stjålet?
Anmeld tyveriet til politiet
Her kan du anmelde tyveriet direkte til politiet.
Anmeld tyveri til dit forsikringsselskab
Når du anmelder tyveriet til dit forsikringsselskab, vil de som regel bede om:
- Dit policenummer
- Kvittering på politianmeldelse
- Kvittering på mobil
- Beskrivelse af mærke og model
Har du købt din mobil hos Telenor, kan kundeservice hjælpe dig med at skaffe kopi af din købskvittering.
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.