Dine sidste regninger

Når du opsiger dit abonnement, går der 30 dage til abonnementet ophører. Det er vigtigt, at du bliver ved med at betale dine regninger – så undgår du renter og gebyrer. Har du penge til gode på din sidste regning, bliver beløbet automatisk udbetalt til din NemKonto 6 dage efter, at din sidste regning er gjort op. Og er din sidste regning på mindre end 50 kr., opkræver vi den ikke.

Sådan gør vi din sidste regning op
På din sidste regning betaler du kun for eventuelt ekstra forbrug før din opsigelsesdato. Har du betalt for meget i abonnement, bliver det modregnet på din sidste regning. Og har du penge til gode, kan du også se det her – beløbet bliver automatisk udbetalt til din NemKonto 6 dage efter, at din sidste regning er gjort op.

Når dit abonnement er ophørt, bliver din sidste regning opgjort den 15. i måneden efter – og din regning er klar på Mit Telenor omkring den 20. Det kan f.eks. være at:
 
  • Ophører dit abonnement den 5. maj – så bliver din sidste regning opgjort den 15. maj
  • Ophører dit abonnement den 17. maj – så bliver din sidste regning opgjort den 15. juni
 
Godt at vide om din regning
  • Betalingsperioden går fra den 16. til den 15. i måneden
  • Du betaler forud for dit abonnement og tilvalgte services – det vil sige inden, at du har brugt det
  • Du betaler bagud for eventuelt ekstra forbrug – det vil sige efter, at du har brugt det
  • Smartaftale: Første afdrag falder typisk måneden efter aftalen er indgået, og derfor falder sidste afdrag også måneden efter Smartaftalen stopper.
 
Dine tidligere regninger – når du har opsagt dit abonnement
Efter din opsigelse har du stadig adgang til Mit Telenor-app’en og Mit Telenor, hvor du kan se dine tidligere regninger.

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.