Flyt dit mobilnummer til Telenor Erhverv

Hos Telenor Erhverv kan vi flytte dit danske mobilnummer til vores netværk inden for 5-7 dage, uanset hvilket teleselskab du skifter fra. Hvis du er i en bindingsperiode eller en opsigelsesperiode, vil du blive opkrævet abonnement hos både dit nuværende selskab og hos Telenor Erhverv. Du har også mulighed for at flytte dit nummer efter endt bindings- eller opsigelsesperiode. 

For at bevare dit mobiltelefonnummer er det vigtigt, at du ikke opsiger nummeret hos din nuværende udbyder. Hvis du opsiger nummeret, mister du råderetten til det, og vi kan ikke flytte det. Derfor skal du vælge “Behold nummer”, når du vælger et nyt abonnement – så klarer vi alt det praktiske for dig.

Sådan flytter du dit nummer:

  • Mindre virksomheder og enkeltmandsvirksomheder: Når du vælger et nyt abonnement på vores abonnementsside, og går videre til kurven kan du vælge "nyt nummer" eller "behold nummer". Vælg “Behold nummer” og tast dine oplysninger. Vi sørger for, at dit nummer bliver flyttet fra dit nuværende selskab. Har du brug for hjælp til nummerflytning, sidder vi klar på: 72 128 890  mandag til torsdag fra kl. 8.00-16.00 og fredag 8.00-15.30

For at kunne flytte et nummer til en virksomhedsaftale, skal du være admin på aftalen.

  • Større virksomheder: Hvis du ønsker at flytte dit nummer til virksomhedens aftale, skal du kontakte din interne telefoniansvarlige.

Har du brug for hjælp til at flytte dit nummer? Ring til os på 72 128 890, og vores eksperter sidder klar til at assistere dig mandag til torsdag fra kl. 8.00-16.00 og fredag 8.00-15.30