Meld flytning

Vil du være sikker på at være online allerede første dag på den nye adresse, skal du bestille flytning fire til seks uger før din flyttedato.

Det kan tage op til seks uger at flytte din internetsforbindelse, fordi vi skal have en tekniker ud til centralen og omdirigere internetssignalet til den nye adresse.

Flytningen skal meldes til Kundeservice på 72 120 000.

Godt at vide, når du skal flytte

  • Hvis du melder flytning mindre end 14 dage før din flyttedato, skal du selv betale for en eventuel offline-periode.
  • Din forbindelse bliver lukket den dag, du har oplyst som flyttedato.
  • Hvis du har en anden telefoniudbyder end Telenor, skal du huske at bestille flytning af dit telefonabonnement, inden du bestiller flytning af internet.
  • Du skal beholde dit udstyr, og bruge det igen på din nye adresse

Levering på ny adresse

  • Det kan det være nødvendigt med et teknikerbesøg for at etablere forbindelsen på din nye adresse (fx hvis der ikke er et intakt telefonstik). 
  • Vi kan i de fleste tilfælde levere den samme hastighed på din nye adresse. Vi kontakter dig, hvis vi ikke kan levere internet på din nye adresse.

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.