Sådan gør du brug af NetSikker og NetSikker Plus

Som kunde hos Telenor står du aldrig alene, hvis du udsættes for digitale krænkelser.
NetSikker og NetSikker Plus er to services, der ydes i samarbejde med HELP Forsikring.

Kontakt

Kontakt

Kontakt HELP Forsikring via helpforsikring.dk, på telefon 39 90 09 00 39 90 09 00 eller ved at sende en mail til kontakt@helpforsikring.dk.
Rådgivning

Rådgivning

Du kan altid ringe, hvis du har brug for hjælp til en konkret sag, eller hvis du har spørgsmål vedr. digitale krænkelser, fx. digital mobning, falske profiler eller uønsket deling af private billeder.
Advokathjælp

Advokathjælp

Hvis nødvendigt tager en advokat hånd om din sag fra start til slut, og sørger for at tage kontakt til relevante instanser - fx. Google, Facebook osv.

Derfor er det vigtigt at have et trygt abonnement

Se alle

Har du brug for hjælp til andre ting?

Har du spørgsmål til din internetløsning, dit mobilabonnement eller andet, der drejer sig om internet og telefoni, skal du kontakte Telenors kundeservice på 72 100 100. Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage 8-20.

Ofte stillede spørgsmål

Hvem dækker NetSikker og NetSikker Plus?

NetSikker
Internetabonnement
NetSikker er inkluderet i dit abonnement, hvis du har 5G-internet til hjemmet, internet via fiber eller kabel-tv-stik hos Telenor. NetSikker dækker hele husstanden på adressen. Det gælder alle med registreret folkeregisteradresse på den juridiske adresse - hvilket også betyder, at NetSikker dækker børn, der fx er på efterskole. NetSikker er ikke inkluderet i abonnementer på internet via telefonstik og mobilt internet.

Mobilabonnement
Har du mobilabonnement hos Telenor, er det brugeren af abonnementet, der er dækket.

Skal hele familien dækkes? Så husk, at vi tilbyder Samlerabat, så du sparer 50,- for hvert ekstra mobilabonnement, du opretter.

NetSikker Plus
NetSikker Plus dækker hele husstanden. Husstanden dækker indtil to voksne, der lever i samlivsforhold, samt alle hjemmeboende børn med bopæl på adressen.

Hvem er HELP Forsikring?

HELP Forsikring har eksisteret siden 2000 og har ca. 140 ansatte fordelt på kontorer i Danmark, Norge og Sverige. HELP Forsikring er specialiseret i professionel retshjælp på en række områder – herunder i forbindelse med digitale krænkelser og ID-tyveri. HELP Forsikrings jurister har hjulpet folk i mere end 100.000 sager i hele Skandinavien.

Hvad kan HELP Forsikring rådgive om?

Hos HELP Forsikring bliver du mødt af specialister, der har stor erfaring med rådgivning inden for digitale krænkelser, økonomisk kriminalitet og ID-tyveri. Inkluderet i både NetSikker og Netsikker Plus har du adgang til rådgivning, hvis du har spørgsmål om digital tryghed, eller du har brug for rådgivning til din specifikke sag. Hvis det er nødvendigt med retshjælp, står HELP Forsikring også klar til at tage hånd og sagen fra start til slut.

Kan HELP Forsikring fjerne uønsket indhold på nettet?

HELP Forsikrings jurister er specialiseret i processen omkring at få fjernet ulovligt eller krænkende indhold fra platforme som fx Facebook, Youtube og Google. HELP Forsikring kan både rådgive dig og tage kontakten til platformen. Der er dog aldrig garanti for, at materialet kan fjernes fra internettet.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice

- Vi er klar mandag til fredag 8-20.