Andre emner
Har du mistet din iPad?
Skulle du miste din iPad og dit simkort til mobilt bredbånd, så kontakt os med det samme. Vi kan hjælpe med politianmeldelsen og spærre simkortet, så ingen kan misbruge dit abonnement.
Spær dit simkort:
- Kontakt os eller henvend dig i din lokale Telenor-butik og få et nyt simkort med det samme.
- Er din iPad blevet stjålet?
Anmeld tyveriet til politiet
Klik her og anmeld tyveriet direkte til politiet.
Anmeld tyveri til dit forsikringsselskab
Når du anmelder tyveriet til dit forsikringsselskab, vil de som regel bede om:
- Dit policenummer
- Kvittering på politianmeldelse
- Kvittering på mobil
- Beskrivelse af mærke og model
Har du købt din iPad hos Telenor, kan Kundeservice hjælpe dig med at skaffe kopi af din købskvittering.
Skal du have genåbnet dit simkort?
Finder du din iPad igen, kan du få genåbnet dit simkort enten i en af vores butikker eller ved at kontakte os.
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.