Andre emner
Inaktivt SIM eller ingen tjeneste
Står der "ingen tjeneste" eller "inaktivt simkort" på din telefon, har den ikke har registreret dit SIM
Grunden kan være:
- Du er ny kunde hos Telenor, og vores system har endnu ikke registreret dit SIM. Ring gratis til 80 29 80 80 og få det aktiveret
- Din mobil er spærret, fordi du kan have overset en regning eller har overskredet dit maksbeløb på forbrugskontrol
- Du har fået ny mobil, og dit gamle SIM er forældet
- Du har ikke brugt dit SIM i 6 måneder eller længere
- Du har opsagt dit mobilabonnement, og dit SIM er blevet deaktiveret
Passer intet af ovenstående på dig, kan du prøve at aktivere dit SIM ved at gøre følgende:
- Hvis du har et fysisk simkort, kan du prøve at slukke din mobil og tag simkortet ud. Rens simkortet forsigtigt med en tør og ren klud. Indsæt simkortet igen og tænd mobilen
- Indsæt simkortet i en anden mobil. Virker simkortet i den anden mobil, tyder det på, at din mobil trænger til en softwareopdatering
Få et nyt SIM
Har du stadig problemer med dit SIM, kan du bestille et nyt. Et nyt fysisk simkort koster 49 kr.
Kontakt os eller henvend dig i din lokale Telenor-butik.
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.