Reparation af din mobil

Før du indleverer din mobil til reparation, anbefaler vi, at du går nedenstående liste med løsningsforslag igennem. Måske kan du hurtigt selv løse problemet. Vær opmærksom på at fejl eller skader ifm. brug af uoriginale reservedele ikke er reklamationsberettiget. Hvis en reparation ikke er udført korrekt, og i et antistatisk miljø, kan det medfører følgeskader eller funktionsfejl.

Indlever din mobil til reparation

Kan du ikke selv løse problemet, afleverer du bare din mobil i en Telenor-butik. Personalet i butikken sørger for at sende den sikkert og hurtigt til reparation. Vi kontakter dig, så snart din mobil er tilbage fra reparation og er klar til afhentning. Du kan sagtens låne en telefon, mens din egen er til reparation, hvis du indleverer den i en butik. Find nærmeste butik her.

Du kan også sende din mobil med posten. Det gør du ved at oprette en sag hos vores partner Care1. Her kan du ogå printe en gratis fragtlabel til forsendelse. 

Hvad sker der så?

Når ordren er oprettet, får du en sms og en e-mail med dit reparationsnummer. Hvis reparationen ikke er omfattet af reklamationsretten, får du også en e-mail med et pristilbud. Betaling skal ske, inden reparationen påbegyndes. I nogle tilfælde kan du blive bedt om kopi af din kvittering. Care1 tjekker også, om din enhed er omfattet af Skærmskift mv. De kontakter dig, hvis der bliver behov for det.


Kontaktinfo på Care1

Tlf.: 74 63 10 18  
Alle hverdage 10-12 og 13-15
E-mail: info@care1.dk

90% af alle mobiler er retur efter to uger

Da alle skader er forskellige og ofte kræver en erfaren reparatør, kan personalet i butikken desværre ikke vurdere, hvor lang tid reparationen af netop din mobil vil tage. Men langt de fleste mobiler er repareret inden for to uger.

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.