Andre emner
Du har to års reklamationsret
Når du handler hos Telenor, har du to års reklamationsret. Din reklamationsret gælder fra den dag, du modtager varen.
Reklamationsretten gælder, hvis varen er defekt, når du modtager den, eller hvis den pludselig går i stykker pga. en fabriksfejl. Reklamationsretten dækker ikke, hvis du fx taber din mobil i et glas vand eller den på anden måde bliver fysisk beskadiget.
Er din vare defekt, skal du indlevere den i en af vores butikker. Personalet sender din vare til vores leverandør Care1, som står for vores reparationer. Her identificerer specialister defekten og om din reklamationsret gælder. Det er også specialisterne, der afgør om din mobiltelefon eller tablet skal repareres eller byttes.
2 års reklamationsret
Der ydes 2 års reklamationsret på udførte reparationer, og ved omlevering nulstiller vi din reklamationsret. Så gem kvitteringen fra værkstedet.
Når værkstedet har udbedret skaden, sendes din vare retur til den butik, du indleverede den i.
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.