Din retur- og fortrydelsesret hos Telenor

Fortryder du et køb fra Telenor, har du 14 dages fortrydelsesret. Falder den 14. dag en weekend eller helligdag, udløber din fortrydelsesfrist den efterfølgende hverdag.

Bemærk at du ved returnering af iPad/iPhone skal deaktivere funktionen ”Find my iPhone” (indstillinger/Cloud/Find min iPhone) inden returnering. Gør du ikke det, er produktet værdiløst for Telenor, og du vil derfor skulle betale produktets fulde pris.

Telefoner, tablets og tilbehør købt i perioden 6/11 t.o.m. 23/12 kan returneres helt frem t.o.m. 12/1-2025. Er der gået mere end 14 dage, skal du kontakte kundeservice eller komme ned i en af vores butikker, så de kan hjælpe med din returnering.

Sådan returnerer du en vare

Der er to forskellige måder at returnere din vare på, alt efter hvor du købt den. Har du købt varen i en Telenor-butik, kan du returnere den i en af vores mange butikker.

Har du købt varen på telenor.dk eller via vores kundeservice, skal du oprette en returnering og aflevere pakken i en PostNord pakkeshop.

Hvornår får du dine penge retur?

Når du returnerer en fysisk vare, får du som udgangspunkt den fulde købssum tilbage, senest 30 dage efter, vi har modtaget din returvare.

Du får pengene tilbage, når vi har modtaget varen og færdigbehandlet returneringen på vores lager.

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.

Sådan gør du:

Fortryder du køb af abonnement

Vil du ændre din ordre? Så ring til os på 72 100 100


  • Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du har købt dit abonnement
  • Har du brugt dit abonnement inden for de 14 dage? Så skal du betale for forbruget
  • Du behøver ikke returnere et evt. simkort
  • Routere skal returneres - se hvordan du gør herunder
Fortryder du køb af en fysisk vare? (fx mobil, tilbehør eller router)

Har du købt varen i en Telenor-butik, kan du returnere den i en af vores mange butikker.

Har du købt varen på telenor.dk eller via vores kundeservice, skal du oprette en returnering og aflevere pakken i en PostNord pakkeshop. Det gør du ved følge disse trin: 

1. Opret retur på Telenor.dk
Udfyld vores returformular med det referencenummer. som står på din følgeseddel.

2. Du modtager en QR-kode
Du modtager en mail eller sms med en QR-kode, som du skal vise i en PostNord pakkeshop.

3. Aflever pakken i PostNord
PostNord scanner din QR-kode og sørger for at printe en returlabel til dig. Du får også en kvittering for indlevering.

4. Vi modtager din pakke
Du kan følge hele pakkens rejse, og se hvornår den er fremme hos os.

Bemærk, at du har 14 dage til at oprette din returnering på telenor.dk, fra du har modtaget din vare. Herefter har du yderligere 14 dage til at indlevere returneringen i en PostNord pakkeshop.

Hvornår er min returnering færdig?
Din returnering bliver registreret, når vi modtager varen på vores lager. Du modtager herefter en bekræftelse, når din returnering er færdigbehandlet.

Har du købt et abonnement sammen med varen?
Hvis du også ønsker at fortryde abonnementet, skal du kontakte vores kundeservice på 72 100 100, som står klar til at hjælpe dig.

Har du købt varen i Elgiganten?
Hvis du har købt din vare i Elgiganten, skal du kontakte dem for at fortryde dit køb.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice - Vi er klar mandag til fredag 8-20.