Bemærk:

Vi tilbyder ikke længere finansiering med Express Bank. Har du indgået en låneaftale med ExPress Bank før d. 19. juni 2024, kan du finde svar på dine spørgsmål på denne side.

Har du indgået en låneaftale efter d. 19. juni 2024, skal du i stedet klikke her.

Afbetalingsaftale med Express Bank

Hos Telenor kan du dele dit køb op i små bidder og betale over enten 6, 12 eller 24 måneder.

Køber du fx en mobiltelefon på afbetaling, indgår du en afbetalingsaftale med Express Bank, som er Telenors finansielle partner.

Der er ingen renter eller gebyrer forbundet med at optage et lån gennem Express Bank.

Koster det noget at indgå en afbetalingsordning med Express Bank?

Nej, det koster ikke ekstra at betale via en afbetalingsordning. Vi har indgået en aftale med Express Bank, så det er rente- og gebyrfrit for dig at betale dit køb over 6, 12 eller 24 måneders afdrag. Du betaler derfor ikke noget ekstra for dit nye hardware.

Bemærk, at det samlede minimumsbeløb er 2.000 kr., når du vælger at købe på afbetaling.

Hvordan får jeg en afbetalingsordning med Express Bank?

Når du vælger at betale på afdrag over 6, 12 eller 24 måneder, udfylder du en låneansøgning hos Express Bank. Her tilmelder du dit Dankort eller kreditkort til automatisk kortbetaling, så dit afdrag bliver trukket automatisk.

Når din låneansøgning hos Express Bank er godkendt, bekræfter vi din ordre og sender dit køb med posten. Du får også en ordrebekræftelse sendt til din mail.

Hvornår betaler jeg første afdrag på mit lån?

Tidspunktet for første betaling afhænger af datoen for dit køb. Har du købt før den 16. i måneden, vil der gå den løbende måned plus en måned, før du skal betale dit første afdrag. Har du derimod købt efter den 16. i måneden, vil der gå den løbende måned plus to måneder, før du skal betale dit første afdrag.

Eksempler:
Du køber en telefon på afdrag den 13. november. Dit første afdrag bliver trukket d. 1. januar.

Hvis du har købt telefonen d. 16. november, betaler du dit første afdrag d. 1. februar.

Du vil herefter betale dit månedlige afdrag d. 1. i hver måned.

Hvor kan jeg følge min afdragsaftale?

Ønsker du at følge med i din afdragsaftale, kan du logge ind med MitID på Min Konto hos Express Bank.

Kan jeg ændre det beløb, jeg afdrager med?

Dit månedlige afdragsbeløb kan desværre ikke ændres. Beløbet afhænger af varens pris, og om du har valgt at afdrage over 6, 12 eller 24 måneder.

Jeg ønsker at ændre afdragsperioden for mit lån

Du kan desværre ikke ændre din afdragsperiode. Ønsker du i stedet at betale dit lån helt ud, skal du kontakte Express Bank.

Hvorfor kan jeg ikke vælge den afdragsperiode, jeg ønsker?

Det samlede minimumsbeløb er 2.000 kr., når du vælger at købe på afbetaling. Derfor kan det være, at du har begrænsede muligheder ved valg af det første stykke hardware, du tilføjer til din ordre. Dine muligheder vil løbende blive opdateret ved tilvalg af flere produkter.

Hvordan kontakter jeg Express Bank?

Har du spørgsmål til din afdragsordning, skal du kontakte Express Bank direkte.

Du kan enten skrive til dem på kundeservice@expressbankmail.dk (Husk at skrive dit lånenummer eller ansøgningsnummer i mailen), eller kontakte dem pr. telefon på 70 23 58 00 mandag – fredag kl. 10-16.

Express Bank har også en hjælpeside, hvor du kan få svar på spørgsmål ang. din låneaftale.

Hvad gør jeg, hvis MitID ikke er tilgængelig på min telefon?

MitID er en forudsætning for at kunne gennemføre en ansøgningsproces ved Express Bank. Det kan derfor være en god ide at have et MitID i reserve evt. på tablet eller anden telefon. Det kan du læse mere om her.

Express Bank lukker i Norden - hvad betyder det for dig?

Lige nu betyder det ikke noget for dig. Du betaler fortsat af på din afbetalingsordning. Det gælder både for dig, som allerede har et lån gennem Express Bank, og dig, som gerne vil købe en mobil, der finansieres gennem en afbetalingsaftale.

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice - Vi er klar mandag til fredag 8-20.

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice

- Vi er klar mandag til fredag 8-20.