Hjælp os med at blive bedre

Har du haft en dårlig oplevelse, eller mener du, vi kan gøre det bedre, så fortæl os om det.

Har du haft en dårlig oplevelse, eller mener du, vi kan gøre det bedre, så fortæl os om det.

Fortæl os om din oplevelse

Vi er kede at, at vi ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse - vi vil meget gerne hjælpe. Hos Telenor tager vi ansvar, så derfor sidder vi klar til at lytte dig. Vi kan ofte løse din henvendelse med det samme.

Du kan ringe direkte til os på 72 100 100 eller skrive til os på kundeservice@telenor.dk

 

Klage over reparation
Ønsker du at klage til Telenor over en reparation eller et reparationsforløb, skal du skrive til info@care1.dk.  Skriv reparationsklage i emnefeltet.

Hvad gør Telenor - sådan behandler vi din henvendelse

1

Fortæl os om din oplevelse

2

Vi lytter og undersøger årsagen

3

Vi finder en løsning sammen

4

Vi bruger din oplevelse til at blive bedre

Bliver vi ikke enige om en løsning

Regningsklagenævn
Skulle du mod forventning ikke få løst din klage, kan du skrive til Telenors Regningsklagenævn på regningsklagenaevn@telenor.dk.

Telenors Regningsklagenævn er blevet etableret pr. 1. februar 2020 og er en intern undersøgelsesenhed, som består af en jurist og et særligt team af kundeservice-medarbejdere.  Regningsklagenævnet undersøger og behandler din sag. Du kan forvente at modtage afgørelse i din sag inden for 6 uger. Hvis du er uenig i Telenors afgørelse, kan du henvende dig til nedenstående nævn.

 

Fysiske varer (mobil, router mv.)
Drejer din klage sig om en vare, du har købt hos os, kan du klage til Nævnenes Hus Center for Klageløsning:

Toldboden 2
8800 Viborg
Telefon: 72 40 56 00
nh@naevneneshus.dk

Du kan oprette din klage på forbrug.dk, hvor du også kan læse mere om klageprocessen.


Abonnementer (regninger, forbrug mv.)

Drejer din klage sig om dit abonnement eller forbrug, kan du indbringe sagen for Teleankenævnet:

Axeltorv 6, 1. sal.
1609 København V
Telefon: 33 18 69 00
E-mail: teleanke@teleanke.dk
www.teleanke.dk


Mobilforsikring

Hvis du vil klage over selve forsikringsaftalen, kan du skriftligt henvende dig til Squaretrade:

Customer Experience Manager, Squaretrade
Herstedøstervej 27-29, Unit A
2620 Albertslund
E-mail: kundesupport@squaretrade.com
www.squaretrade.dk

 

Hvis du ikke kan blive enig med Squaretrade, kan du klage til Ankenævnet for Forsikring:

Anker Heegaards Gade 2, 1.
1572 København V
Telefon: 33 15 89 00
E-mail: ankeforsikring@ankeforsikring.dk
www.ankeforsikring.dk


ODR - Den europæiske online klageportal
Hvis dit køb er foretaget online på telenor.dk, kan du også oprette en klage på EU-kommissionens online klageportal, hvilket er særligt relevant for dig, som er statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark.

Klageportalen findes her: www.ec.europa.eu/consumers/odr