Driftsforstyrrelser i dit område

Tilmeld driftsstatus

Tilmelde dig driftsstatus, så får du direkte besked på SMS eller e-mail, hvis uheldet er ude i dit område.

Ofte stillede spørgsmål til “Driftsstatus”

Hvordan kan du se, hvordan netværket dækker lige præcist der, hvor du er?

Det kan du se inde på vores dækningskort.

Hvad er forskellen på 4G og 5G?

G’et i hhv. 4G og 5G står for ‘Generation’. 4G er altså fjerde generation af mobile netværk, mens 5G er femte generation. Det betyder, at 5G er hurtigere og åbner helt nye muligheder for, hvad vi kan med internettet - både som privatpersoner og som samfund.

  • Læs mere om, hvad du bruger de forskellige generationer af netværk til her.
  • Eller bliv klogere på 5G her.
Hvordan kan jeg teste hastigheden på min forbindelse?

Det kan du på Telenors hastighedstest.

Hvor kan jeg rapportere, hvis jeg oplever dårligt mobilnetværk?

Hvis du oplever dårligt netværk, vil det være en stor hjælp for Telenor, hvis du rapporterer det til os. Det kan du gøre gennem Mit Telenor-appen.

Du kan downloade Mit Telenor på App Store her eller på Google Play her.

 

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på 72 100 100.

Vi er klar mandag til fredag 8-20.