Spærring for opkald
Når du er tilmeldt Spærring for opkald, kan du selv aktivere og ophæve spærringer for opkald. Spærringen er gratis.
Bestil spærring for opkald ved at ringe til Kundeservice på 72 100 100 eller på Mit Telenor.
Hvilke spærringer kan du administrere - og hvordan?
Alle spærringer har en servicekode, som du skal bruge, når du indtaster vejledningen på mobilen (vejledningen er forklaret i tabellen):
Spærringer du kan administrere
Spærringstype | Servicekode |
---|---|
Alle udgående opkald | 33 |
Alle udgående internationale opkald og sms fra DK | 331 |
Alle udgående internationale opkald og sms undtagen danske numre i udlandet* | 332 |
Alle indgående opkald og sms | 35 |
Alle indgående opkald og sms under ophold i udlandet | 351 |
Annullering af alle spærringer | 330 |
*Har du denne spærring, kan du stadig ringe til danske numre i udlandet - eller til danske numre, hvis du selv er i udlandet.
Se hvilke spærringsmuligheder du har og følg vejledningen fra tabellen:
(Din adgangskode er 1234 - du bør ændre den til en personlig adgangskode)
Vejledning, du skal indtaste på mobilen:
Aktivér en spærring | Tast * servicekode * adgangskode # Ring/løft rør |
Ophæv en spærring | Tast # servicekode * adgangskode # Ring/løft rør |
Ophæv alle spærringer | Tast # 330 * adgangskodes# Ring/løft rør |
Se status på dine spærringer | Tast * # servicekode # Ring/løft rør |
Ændre din adgangskode | Tast * * 03 * 330 * nuværende adgangskode * ny adgangskode * gentag ny adgangskode # Ring/løftrør |
Eksempel
Ønsker du eks. at aktivere en spærring, eks. at aktivere spærringen for alle udgående opkald og sms (med servicekoden 33), så skal du indtaste følgende på din mobil:
Tast *33*1234#Ring/løft rør