Netsikker

Med NetSikker får du juridisk rådgivning og hjælp, hvis du bliver udsat for online svindel eller digitale krænkelser. NetSikker er et samarbejde mellem Telenor og HELP Forsikring. NetSikker er inkluderet i mobilabonnementer og internetabonnementer* fra Telenor.

* Gælder 5G internet, internet via fiber og kabel-tv-stik.

Hvad dækker NetSikker?

Med NetSikker får du dine penge igen, hvis du fx bliver snydt af en webshop. Derudover får du dækket eventuelle sagsomkostninger.

Du får juridisk rådgivning og hjælp til politianmeldelse, hvis du bliver krænket på nettet - og dygtige jurister tager hånd om din sag fra start til slut. Krænkelser kan fx være digital mobning, hacking, falske profiler og uønsket deling af private billeder.

NetSikker indeholder tjenesten SikkerSurf, der blokerer hjemmesider med virus, svindel og skadeligt indhold, så du kan surfe mere trygt på nettet. Læs mere om, hvad NetSikker dækker her.

Hvordan får jeg NetSikker?

Du er automatisk dækket af NetSikker, hvis du har et mobilabonnement hos Telenor. NetSikker dækker brugeren af abonnementet.

Jeg er blevet snydt, hacket eller krænket, hvordan gør jeg brug af NetSikker?

Du kan kontakte HELP på telefon 39 90 09 00 eller ved at sende en mail til kontakt@helpforsikring.dk. De kan hjælpe med rådgivning, og hvis det er nødvendigt, tager en jurist hånd om din sag fra start til slut.

HELPs åbningstider er:
Mandag – fredag: 08-20
Lørdag: 09-17
Søndag: 10-15

Du kan altid ringe, hvis du har brug for hjælp til en konkret sag, eller hvis du har spørgsmål vedr. digitale krænkelser, fx. digital mobning, falske profiler eller uønsket deling af private billeder. Du kan læse mere om samarbejdet med HELP Forsikring her.

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice

- Vi er klar mandag til fredag 8-20.