Hvordan finder jeg min PUK-kode?

Har du indtastet din PIN-kode forkert tre gange i træk, bliver din mobil automatisk spærret. For at låse din mobil op igen, skal du bruge PUK-koden. 

Har du mistet din PUK-kode, kan du finde den her: 

  • Find nemt og hurtigt PUK-koden på Mit Telenor eller i appen under Abonnementer – klik herefter på det telefonnummer, du mangler PUK-kode til
  • Kontakt os og få den tilsendt på e-mail
  • Besøg en af vores butikker – husk at tage gyldig billedlegitimation med fx dansk pas eller kørekort

Når du har fået din PUK-kode og indtastet den, bliver din PIN-kode samtidig nulstillet. Her vil du blive bedt om at indtaste en ny 4-cifret PIN-kode – det er den kode, du bruger, når du fx genstarter din mobil.

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice

- Vi er klar mandag til fredag 8-20.