Hvordan skifter jeg til et nyt mobilabonnement?

Et godt mobilabonnement er et, der passer til dig og dine behov. Det er nemt at skifte til et nyt abonnement, men metoden afhænger lidt af, om du er i binding eller ej:

Jer er fri af min bindingsperiode

Hvis du er ude af din bindingsperiode, kan du nemt skifte til et nyt mobilabonnement. Det kan du gøre på Mit Telenor ved at henvende dig i en Telenor-butik eller ved at kontakte vores kundeservice. Se alle mobilbonnementer her.

Jeg er stadig i bindingsperiode

Du kan altid opgradere til et abonnement med en højere månedlig pris, hvis du fx har brug for mere data. Se alle vores abonnementer.

Jeg er i tvivl, om jeg er i bindingsperiode

Tjek, om du er i binding ved at Mit Telenor og gå ind under Abonnementer. Det er også her, du kan skifte dit abonnement.

Hvorfor ser regningen anderledes ud efter, at jeg har skiftet abonnement?

Når du skifter mobilabonnement, vil den næste regning se anderledes ud. Det gør den typisk fordi, du har skiftet dit abonnement undervejs i en regningsperiode, og derfor indeholder regningen både det gamle og det nye abonnement. Det er helt normalt, og du kan trygt stole på, at du ikke ender med at betale for meget. Vi justerer nemlig den næste regning, så pengene passer, og du ikke ender med at betale for meget.

Kan jeg skifte både abonnement og mobil?

Hvis dit mobilabonnement er fri af bindingsperioden, og du ønsker at skifte mobilabonnement, så har du samtidig mulighed for at købe en ny mobil. Det betyder også, at du starter en ny bindingsperiode. Du kan se alle vores mobiler her.

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice

- Vi er klar mandag til fredag 8-20.