Omstilling med TrueTalk

Der er ikke altid nok timer i døgnet til at besvare alle de opkald, som kommer ind. Derfor er det vigtigt at administrere opkaldene, så det bliver overskueligt og ligetil for både kunden og medarbejderen. Når opkaldet lander det rigtige sted første gang, kan medarbejderen give kunden effektiv service med det samme. Det giver en god oplevelse i begge ender af linjen.

Hvad har jeres virksomhed brug for?

TrueTalk sætter virksomhedens opkald i system, så brugerne kan svare bedst og mest muligt. Løsningen kommer i tre forskellige applikationer; webportalen til administrator, omstillingsbordet til kontoret/receptionen og medarbejder-appen.

Undgå mistede opkald

Giv kunderne en god oplevelse ved altid at svare på alle henvendelser

Det rette værktøj

Gør arbejdet nemt og effektivt med tre specialiserede web- og mobilapps

Overblik giver høj service

Alle indgående opkald styres i den ønskede retning, så kunden får de rigtige svar

Er I færre end 20 medarbejdere i virksomheden?

Hvordan virker TrueTalk?

Her på siden kan du få en kort gennemgang af funktionerne med de 3 forskellige apps, som TrueTalk indeholder. På siden finder du også interaktive demonstrationer, så du selv får en fornemmelse af brugerfladen.

Ofte stillede spørgsmål om TrueTalk

Hvad er TrueTalk?

Med TrueTalk får du et effektivt videre-, taste- og omstillingssystem til din virksomhed. På den måde bliver dine kunder altid taget professionelt imod og får den rigtige service.

 

TrueTalk betyder blandt andet, at kunderne ikke behøver spilde tid på lange telefonkøer. I stedet kan de selv vælge, hvem det er relevant for dem at tale med eller blive viderestillet automatisk. Det giver en bedre kundeoplevelse, færre tabte salg og bedre tal på bundlinjen.

 

Hos os har du mulighed for at vælge en omstilling med tastevalg eller søgeplan. Hvad, der passer til din virksomhed, afhænger blandt andet af medarbejdernes arbejdsdag, og hvordan virksomheden er skruet sammen. Du kan selv tilpasse TrueTalk til din virksomheds behov og opdatere løsningen, når det passer dig.



Hvad er tastevalg?

Tastevalg betyder, at kunden selv kan vælge den service eller afdeling, de ønsker. På den måde behøver dine medarbejdere ikke bruge deres tid på at viderestille indkommende opkald. Når nogen ringer til jer bliver de præsenteret for de valgmuligheder, du har konfigureret, fx “Tast 1 for at tale med afdeling X”, “Tast 2 hvis du har brug for hjælp med Y”.

Hvad er viderestilling?

Vores viderestilling af telefon og mobil, også kaldet søgeplan, er til dig, der vil have mulighed for at sende dine indgående opkald til et andet telefonnummer, end kunden ringer til. Du kan selv indstille hvornår viderestillingen er aktiv, så det fx passer til dine åbningstider. Du vælger også selv, hvilke numre der skal viderestille og til hvem.

Hvis en medarbejder for eksempel er i møde, har fri eller ikke har dækning, kan indgående opkald blive viderestillet til en anden kollega eller telefonsvareren. På den måde får kunderne en bedre service, og din forretning går aldrig glip af et opkald.

Hvordan virker en velkomsthilsen?

En velkomsthilsen tager godt imod kunder, der ringer til din virksomhed. Du kan selv optage og tilføje en velkomsthilsen, men vi kan også hjælpe med at lave en til dig - enten på dansk eller engelsk. Det er let at opdatere din hilsen, så du også kan bruge den i anledning af særlige tilbud, højtider eller lignende. 

Velkomsthilsen kan selvfølgelig kombineres med både søgeplan og tastevalg.

Kan jeg selv administrere min om- og viderestilling?

Ja. Vi har både en online selvbetjening og en mobilapp, hvor du løbende kan opdatere og indstille din løsning, så den udvikler sig i takt med din virksomhed. Du kan selv redigere dine tastevalg eller viderestilling og tilføje ny velkomsthilsen.