Mobil omstilling med Call Management
Call Management giver dig nem mobil omstilling og viderestilling, så du aldrig mister et opkald fra dine kunder. Uanset hvornår en kunde ringer til dig, vil kunden enten blive introduceret for en række muligheder eller blive viderestillet til den rigtige medarbejder. Call Management er din egen sekretær, der automatisk giver kunderne en god oplevelse og effektiviserer din forretning.
Call Management giver dig nem mobil omstilling og viderestilling, så du aldrig mister et opkald fra dine kunder. Uanset hvornår en kunde ringer til dig, vil kunden enten blive introduceret for en række muligheder eller blive viderestillet til den rigtige medarbejder. Call Management er din egen sekretær, der automatisk giver kunderne en god oplevelse og effektiviserer din forretning.
Tag imod dine kunder
Om- og viderestilling af telefon
Enkel og overskuelig app
Hovednummeret er døren til din virksomhed
Med hovednummer og omstilling giver du dine kunder én adgang til virksomheden. På den måde får du et overblik over din kundestrøm, hvilke af dine services der er mest eftertragtede og dine kunder får en bedre oplevelse – enten ved hjælp af mobil viderestilling eller mobil omstilling med tastevalg.
Du vælger selv, hvilke muligheder du vil give dine kunder, og hvornår hoveddøren skal være åben eller lukket. Med en app til din mobiltelefon administrerer du selv
mobil omstilling, mobil viderestilling og dine åbningstider.
Se videoen og lær mere om, hvad Call Management kan gøre for dig.
Hvad er det rigtige omstillingssystem for dig?
Call Management giver dig mulighed for at administrere de indkommende opkald med enten tastevalg eller søgeplan. Den rigtige løsning afhænger helt af, hvordan din virksomhed er skruet sammen.
Ét nummer til jeres kommunikation
OneNumber er en funktion, der følger med i jeres Call Management. Funktionen giver jer mulighed for at samle SIP- og mobilkommunikation under ét nummer, så I fx ikke skal navigere mellem både Teams og jeres mobile telefoni. OneNumber kommer med en swipe-funktion, som I altid kan slå fra/til, når det er belejligt for jeres arbejdsgang.
Status
Se hvornår de forskellige medarbejdere er ledige.Viderestilling
Viderestil opkald til den rigtige kollega.Omstilling med tastevalg
Kunden taster selv sit valg og bliver stillet videre.Søgeplan
Kald omstilles automatisk til ledig medarbejder i søgeplanen.Kan Call Management også hjælpe dig?
FAQ om Call Management
Hvad er Call Management?
Med Call Management får du et effektivt videre-, taste- og omstillingssystem til din virksomhed. På den måde bliver dine kunder altid taget professionelt imod og får den rigtige service.
Call Management betyder blandt andet, at kunderne ikke behøver spilde tid på lange telefonkøer. I stedet kan de selv vælge, hvem det er relevant for dem at tale med eller blive viderestillet automatisk. Det giver en bedre kundeoplevelse, færre tabte salg og bedre tal på bundlinjen.
Hos os har du mulighed for at vælge en omstilling med tastevalg eller søgeplan. Hvad, der passer til din virksomhed, afhænger blandt andet af medarbejdernes arbejdsdag, og hvordan virksomheden er skruet sammen. Du kan selv tilpasse Call Management til din virksomheds behov og opdatere løsningen, når det passer dig.
Du kan også tilkøbe et hovednummer, uanset om du bruger tastevalg eller søgeplan.
Call Management er altid inkluderet i prisen, når du køber et BusinessFirst-abonnement, men kan også bruges hvis du har BusinessAll.
Hvad er tastevalg?
Tastevalg betyder, at kunden selv kan vælge den service eller afdeling, de ønsker. På den måde behøver dine medarbejdere ikke bruge deres tid på at viderestille indkommende opkald. Når nogen ringer til jer bliver de præsenteret for de valgmuligheder, du har konfigureret, fx “Tast 1 for at tale med afdeling X”, “Tast 2 hvis du har brug for hjælp med Y”.
Hvad er viderestilling?
Vores viderestilling af telefon og mobil, også kaldet søgeplan, er til dig, der vil have mulighed for at sende dine indgående opkald til et andet telefonnummer, end kunden ringer til. Du kan selv indstille hvornår viderestillingen er aktiv, så det fx passer til dine åbningstider. Du vælger også selv, hvilke numre der skal viderestille og til hvem.
Hvis en medarbejder for eksempel er i møde, har fri eller ikke har dækning, kan indgående opkald blive viderestillet til en anden kollega eller telefonsvareren. På den måde får kunderne en bedre service, og din forretning går aldrig glip af et opkald.
Hvordan virker en velkomsthilsen?
En velkomsthilsen tager godt imod kunder, der ringer til din virksomhed. Du kan selv optage og tilføje en velkomsthilsen, men vi kan også hjælpe med at lave en til dig - enten på dansk eller engelsk. Det er let at opdatere din hilsen, så du også kan bruge den i anledning af særlige tilbud, højtider eller lignende.
Velkomsthilsen kan selvfølgelig kombineres med både søgeplan og tastevalg.
Kan jeg selv administrere min om- og viderestilling?
Ja. Vi har både en online selvbetjening og en mobilapp, hvor du løbende kan opdatere og indstille din løsning, så den udvikler sig i takt med din virksomhed. Du kan selv redigere dine tastevalg eller viderestilling og tilføje ny velkomsthilsen.