Call management – hovednummer med omstilling

Kom godt igang med Call Management fra Telenor. Med Call Management får du et hovednummer med bl.a. omstilling og velkomsthilsen, så du kan tage professionelt imod dine kunder.

Har du allerede Call Management?

Har du allerede Call Management?

Hvis du har et abonnement med Call Management inkluderet eller allerede har adgang til løsningen, kan du logge ind herunder.

 

Hvis du er interesseret i at høre mere om løsningen, kan du kontakte os her.

Det kan du med Call Management:

Lokalnummerplan

Rediger lokalnumre, brugernavne og hvem der har hvilke spærreplaner

Spærreplan

Opsæt og rediger, hvilke telefonnumre medarbejderne kan ringe til og modtage opkald fra

IVRplan

Opsæt velkomsthilsen og tastemenu (fx tast 1 for salg, tast 2 for kundeservice), hvor du fx viderestiller til et telefonnummer eller afspiller en besked.

Guider til Søgeplan

Med guiden "Kom godt i gang" får du overblik over, hvordan du nemt og hurtigt kommer i gang med at benytte Gruppe- og Personlig Søgeplan. Du får en samlet beskrivelse af de forskellige funktionaliteter samt hvordan du opsætter og redigerer funktionaliteterne.