Andre emner
Find din PUK-kode
Dit SIM bliver automatisk spærret, hvis du har tastet PIN-koden til dit SIM forkert 3 gange i træk. Det kan ske både hvis du har et fysisk SIM-kort eller et eSIM.
Du skal bruge din PUK-kode til at låse det op.
Når du har indtastet din PUK-kode, bliver din PIN-kode nulstillet, og du bliver bedt om at indtaste en ny 4-cifret PIN-kode. For at øge sikkerheden anbefaler vi altid at have en personlig PIN-kode på dit SIM.
Ejer eller administrator af abonnementet finder PUK-koden i selvbetjening
Du kan som ejer eller administrator af abonnementet finder PUK-koden til en medarbejder i selvbetjening OneScreen Business.
Løs din opgave i selvbetjening
Telenor Erhverv har gjort selvbetjening nemt og hurtigt, så du selv kan løse næsten alle opgaver med det samme.
Guide til at finde PUK-kode i OneScreen Business:
- Log på OneScreen Business
- Tryk på menupunktet "Abonnementer"
- Find det abonnement som du skal finde PUK-koden til og tryk på "Se detaljer"
- Tryk på fanen "SIM"
- PUK-koden står på kortet for SIM'et
Har du abonnementet gennem dit arbejde?
- Du kan kontakte jeres administrator og få oplyst PUK-koden til dit SIM-kort.
- Har du spærret dit fysiske SIM-kort og har gemt plastikkortet, som du trykkede SIM-kortet ud af, så kan du se PUK-koden på plastikkortet. Gem det fortsat et sikkert sted.
- Hvis dit abonnement er registreret til dig med dit CPR-nummer, kan du logge på Mit Telenor med Mit-ID og finde PUK-koden til dit SIM.
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.