Andre emner
Vil du skifte mobilabonnement?
BusinessAll
Hvis du er administrator for en BusinessAll aftale på OneScreen Business, har du adgang til at ændre i en brugers dataprofil i BusinessAll Dashboardet.
Ændr datamængde i en dataprofil:
1. Vælg “Hjem”
2. Vælg “BusinessAll-dashboard”
3. Vælg “Vis dataprofiloversigt”
4. Vælg “Vis detaljer” ud fra den dataprofil, du ønsker at redigere
5. Vælg “Rediger”
6. Angiv den ønskede datamængde
7. Vælg “Gem ændringer”
Tilføj mere data i dataprofiler:
Løber en bruger tør for data, kan du give brugeren data ved en af følgende
muligheder:
1. Du kan ændre brugerens dataprofil permanent
2. Du kan tilføje en midlertidig datapakke, som kun gælder i indeværende
fakturaperiode. Denne datapakke udløber automatisk ved udløb af
faktureringsperioden.
Du kan foretage ændringen således:
1. Vælg “Abonnementer”
2. Søg på nummer
3. Vælg “Se detaljer”
4. Under dataprofil kan I vælge “Skift dataprofil” eller “Tilføj datapakke”
Hvis du ikke er administrator og har ændringer til dit BusinessAll abonnement, skal du kontakte den telefoniansvarlige på din arbejdsplads.
BusinessFirst og BusinessGo
Hvis du er administrator på enten BusinessFirst eller BusinessGo abonnementer i OneScreen Business, kan du ændre abonnement via OneScreen Business under Abonnement.
Hvis du skifter til et andet abonnement på BusinessFirst mobil eller mobilt bredbånd indenfor bindingsperioden, vil den resterende bindingsperiode følge med til det nye abonnement.
Hvis du skifter fra et BusinessGo-abonnement til et andet BusinessGo-abonnement, vil det nye BusinessGo-abonnement blive tilskrevet bindingsperioden i henhold til det nye mobilabonnement.
Bemærk, at det ikke er muligt at ændre abonnement mellem BusinessFirst og BusinessGo.
Hvis du ikke er administrator og har ændringer til dit BusinessFirst eller BusinessGo abonnement, skal du kontakte den telefoniansvarlige på din arbejdsplads.
Løs din opgave i selvbetjening
Telenor Erhverv har gjort selvbetjening nemt og hurtigt, så du selv kan løse næsten alle opgaver med det samme.
Hvis du har brug for hjælp til brug af OneScreen Business selvbetjening, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice mandag - fredag kl. 8 - 16 på 72 120 000.
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.