Andre emner
Flyt dit mobilnummer til Telenor Erhverv
Vi kan flytte et dansk mobilnummer til Telenor Erhverv uanset hvilket teleselskab, nummeret er hos. Det er muligt at flytte et nummer efter endt bindings- eller opsigelsesperiode hos nuværende teleselskab, eller du kan vælge at flytte det før tid - dog minimum 7 dage efter bestilling. Det er vigtigt, at nummeret er aktivt og ikke opsagt hos nuværende teleselskab, ellers kan vi ikke flytte nummeret til Telenor Erhverv.
Husk at have dit nuværende simkortnummer klar til indtastning i bestillingen. Simkortnummeret bruges til verificering af ejerforholdet af nummeret. Hvis du er medarbejder i en virksomhed og ønsker at flytte dit nummer til Telenor Erhverv, skal du kontakte den telefoniansvarlige i virksomheden.
I visse tilfælde kan det blive nødvendigt med en underskrevet fuldmagt. Hvis det er tilfældet, vil vi kontakte dig.
Sådan flytter du dit nummer:
Flyt et nummer til BusinessFirst abonnement:
Under Mobilabonnementer på telenor.dk/erhverv vælges, hvilket BusinessFirst abonnement I ønsker til nummeret. Indtast CVR nummer eller vælg Log in, hvis I allerede er kunde hos Telenor Erhverv. I kurven skal, der vælges "behold nummer" og oplysningerne for nummeret skal indtastes.
Flyt et nummer til BusinessAll abonnement:
Hvis I ikke allerede er kunde hos Telenor Erhverv med en BusinessAll aftale, skal I ringe til os på 72 128 890, så hjælper vi jer i gang. Hvis I er eksisterende kunde med en BusinessAll aftale, skal I kontakte den telefoniansvarlige i jeres virksomhed for at få flyttet nummeret til Telenor Erhverv.
Løs din opgave i selvbetjening
Telenor Erhverv har gjort selvbetjening nemt og hurtigt, så du selv kan løse næsten alle opgaver med det samme.
Brug for hjælp?
Vi sidder klar på telefon 72 128 890 mandag til torsdag fra kl. 8.00-16.00 og fredag 8.00-15.30 til at hjælpe jer godt i gang.
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.