Din første faktura

Din første faktura er højere end din normale abonnementspris, da den dækker mere end én måned. Du betaler nemlig fra den dag dit abonnement starter til og med den 10. – plus en måned mere herefter. Det er helt normalt og betyder bare, at der går lidt længere tid før du modtager din første faktura. Det samme gælder, hvis du har fået et nyt abonnement på fakturaen. Fakturaperioden løber altid fra den 11. i måneden.

 

Se din faktura i selvbetjeningsprotalen 

I Telenor Erhvervs selvbetjningsprotalen ved navn OneScreen Business kan du se alle dine faktura- og forbrugsdetaljer.

Løs din opgave i selvbetjening

Telenor Erhverv har gjort selvbetjening nemt og hurtigt, så du selv kan løse næsten alle opgaver med det samme. 

Læs om OneScreen Business

 

Ekstra forbrug

På din faktura finder du en samlet pris for dit abonnement, tilvalgte services og eventuelt ekstra forbrug. Ekstra forbrug kan være, hvis du har ringet hjem fra fx Tyskland uden at have fri tale i Europa, donerer penge eller køber busbilletter med mobilen.

Her er nogle eksempler på, hvad du kan betale med mobilen:

  •  Indholdstjenester – når du deltager i konkurrencer, henter ringetoner og spiller spil
  • Parkering – når du betaler parkering med mobilen
  • Køb af bus og togbilletter – når du bruger sms-kvitteringen som billet
  • Køb i Google Play eller App store – det kan være apps, in-app køb og licenser
  • Afstemninger – det kan være, hvis du stemmer i Vild Med Dans
  • Donationer – det kan være, hvis du giver penge til Knæk Cancer

Godt at vide om din faktura

  • Betalingsperioden går fra den 11. til og med den 10. i måneden
  • Du betaler forud for dit abonnement og tilvalgte services – det vil sige inden, at du har brugt det
  • Du betaler bagud for eventuelt ekstra forbrug – det vil sige efter, at du har brugt det
  • Du kan finde din faktura på OneScreen Business omkring den 15. hver måned

Guide til at forstå din faktura

 

Hent guiden til at læse din faktura og brug den til at forstå indholdet og hvor du finder informationer på din faktura. 

Er din faktura under 59 kr.? Så overfører vi til næste måned

Hvis din faktura er under 59 kr., overfører vi den til næste måned og lægger den sammen med din næste faktura. Har du 3 lave fakturaer i træk, lægger vi dem sammen og sender én samlet faktura til dig.

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.