Other subjects
Sådan opsiger du din gamle internetforbindelse når du skifter til Telenor Erhverv
Hvis du skal skifte din virksomheds internetforbindelse til Telenor Erhverv, er det nemt og hurtigt at opsige din virksomheds nuværende internetforbindelse.
Du skal bare sende en e-mail til virksomhedens nuværende internetudbyder – og for at gøre det endnu nemmere har vi lavet en skabelon, som du kan kopiere og indsætte din virksomheds oplysninger i.
Det er vigtigt, at du sender opsigelsen på mail, i stedet for bare at ringe. Så har du nemlig den nødvendige dokumentation på din opsigelse.
Hvis du har brug for hjælp, er du mere end velkommen til at kontakte Telenor Erhvervs kundeservice på 72 120 000.
Find din nuværende internetudbyders e-mailadresse
Altibox: info@altibox.dk
DanskNet: kundeservice@dansknet.dk
Energi Fyn: kundecenter@energifyn.dk
FastSpeed: erhverv@fastspeed.dk
Fibia: Opsig din forbindelse her
Fullrate: kundeservice@fullrate.dk
Hiper: kundeservice@hiper.dk
Kviknet: kundeservice@kviknet.dk
Norlys: erhvervskundeservice@norlys.dk
Stofa: info@stofa.dk
Telia: bredbaandprivat@telia.dk
YouSee: kundeservice@yousee.dk
Tekstskabelon til din opsigelses-e-mail
Kopier teksten nedenfor, og indsæt den i tekstfeltet i den e-mail, du sender til din virksomheds nuværende internetudbyder. Indsæt din virksomheds oplysninger de steder, der er fremhævet med fed tekst.
Kære [indsæt navnet på din udbyder]
Jeg vil gerne opsige mit internetabonnement hurtigst muligt – og samtidig sige nej tak til reklamer fremover.
Mit navn: [indsæt dit fulde navn]
Min adresse: [indsæt din adresse]
Kundenummer: [indsæt dit kundenummer og/eller ordrenummer]
Tak for hjælpen – jeg ser frem til jeres bekræftelse.
Med venlig hilsen
[Indsæt din virksomheds navn]
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.