Rungsted Kro
Bag Rungsted Kros scenetæppe står Christina Rud som en iværksætter-ildsjæl, der havde behov for en teleudbyder, der kunne matche hendes behov og værdier om at give gæsterne på kroen den bedst mulige oplevelse.
Rungsted Kro er en traditionel dansk kro, hvor alle er velkomne. Gæsteoplevelsen er forretningens puls, og ambitionen er, at kroen vil fortsætte med at være lokalsamfundets oase, hvor de besøgende kan finde frirummet til at vende stort og småt over en kold øl eller en gang stegt flæsk med persillesovs.
Smart, effektivt… og ro i maven
”Da vi skulle vælge ny teleudbyder, sonderede vi terrænet og talte med forskellige udbydere, men det stod hurtigt klart for os, at Telenor kunne tilbyde de løsninger, vi efterlyste. Her fik vi Call Management med i prisen, så vi kunne sætte vores opkald i system, så de passede til vores virksomhed. Det var nemt at sætte op, og det har fungeret meget fint lige siden”, fortæller Christina.
Som restauratør har Christina en travl hverdag, hvor hun er vant til at have mange forskellige gryder i kog. Call Management har givet hende en ro i maven, fordi hun med garanti ved, at gæsterne får den bedst mulige service, når de ringer ind.
Call Management er vores nye bookingmedarbejder
”Vi sparer faktisk en medarbejder, da vi ikke har behov for at have en booking-medarbejder ansat. Opkaldet sendes automatisk videre til mig og en række andre medarbejdere, der kan håndtere bookinger”, fortæller Christina.
”Nogle dage er der mange opkald, andre dage færre, så for os er der en økonomisk gevinst i, at der ikke skal sidde en fast medarbejder og tage opkald”.
En kundeservice der tegner og fortæller
”Jeg får svar med det samme takket være en tilgængelig kundeservice. Jeg tager ofte mit spørgsmål eller problem direkte med Telenor-butikken i Lyngby. Det hjælper at være fysisk i butikken, så får jeg tegnet og forklaret de forskellige løsninger”, fortæller Christina.
”Jeg får svar på det, jeg skal have svar på, og der er nem og hurtig hjælp at få, uanset om det er i butikken i Lyngby eller det er over telefonen med kundeservice”, afslutter Christina.