GROHE
GROHE er verdens førende udbyder af sanitære løsninger, og et globalt brand, dedikeret til at bringe innovative produkter til markedet. Derfor er det for GROHE vigtigt, at telefoni og data er fleksibelt, stabilt og fungerer i hele verden.
Nemmere, hurtigere og mere overskueligt
Da GROHE skulle skifte teleleverandør, var nem administration, bedre overblik samt optimal udnyttelse af dataforbrug det vigtigste for IT Manager Kim Brøndberg.
"Valget af GROHEs nye teleleverandør endte med Telenor og BusinessAll, da produktet gør administrationen af vores mobile enheder nemmere, hurtigere og mere overskueligt, ligesom vi har fået et bedre overblik over vores dataforbrug – det har vi aldrig haft tidligere. BusinessAll har levet op til alle forventningerne. Jeg har altid en sund skepsis, når jeg bliver præsenteret for et nyt produkt, som lover guld og grønne skove, men Telenor har ramt plet med BusinessAll,” fortæller Kim Brøndberg.
Regninger, der ikke svinger
I samarbejde med Telenor har GROHE fundet frem til, hvor meget data virksomheden har behov for i henholdsvis Europa og resten af verden. Dermed har GROHE fået en fælles datapulje til alle ansatte, der kan bruges i 94 lande. Det har sikret en bedre udnyttelse af virksomhedens dataforbrug samt regninger, der ikke svinger.
”Med BusinessAll svinger vores regninger ikke, som de gjorde tidligere. I dag bruger alle ansatte af vores fælles datapulje, og jeg skal ikke tilkøbe forskellige tillægsydelser, hvis en ansat skal til et bestemt sted i verden. Med BusinessAll flytter jeg blot medarbejderen til en anden dataprofil, så vedkommende har den mængde data, der er behov for,” siger Kim Brøndberg.
Slut med at købe ekstra data… Og smide data væk
Hos GROHEs tidligere leverandør af telefoni oplevede de ofte, at det var besværligt og ikke særlig gennemskueligt at tilkøbe services til medarbejdernes abonnementer.
”På den ene side kunne vi opleve, at vi betalte for abonnementer, hvor medarbejderen ikke brugte den data, der var med i abonnementet, og på den anden side måtte vi tilkøbe data til andre medarbejdere, fordi de løb tør for data. Med BusinessAlls fælles datapulje er det slut med at ”smide” data væk med den ene hånd og købe data med den anden hånd. Løsningen giver fleksibilitet og optimal udnyttelse af vores dataforbrug,” siger Kim Brøndberg.
OneScreen Business gør hverdagen nemmere
Med BusinessAll har GROHE fået adgang til sit eget dashboard i OneScreen Business, som gør det nemt at administrere virksomhedens forbrug på tværs af alle medarbejdere.
"OneScreen Business gør det nemt og hurtigt at administrere vores mobiltelefoni, og det giver os et overblik over vores dataforbrug, som vi aldrig har haft før. De medarbejdere, som rejser meget, har en dataprofil med meget data i forhold til de medarbejdere, der måske kun rejser hver tredje måned. Men OneScreen Business er så fleksibelt, at jeg kan flytte en medarbejder fra en profil til en anden med få klik. Det er smart, hvis der opstår en situation, hvor vi skal rykke hurtigt. Min hverdag som administrator er blevet meget nemmere og mere simpel med BusinessAll,” afslutter Kim Brøndberg.