ATAG/CALDO APS

Fælles for Ole Sylvest og hans egne kunder er ønsket om høj kvalitet, fleksibilitet og nærværende service. Netop de værdier har han fundet i BusinessFirst abonnementet hos Telenor.


Ole Sylvest driver Atag/Caldo ApS, der installerer og laver service på gaskedler i hele Storkøbenhavn. Virksomheden er blandt de teknologisk førende, når det kommer til at bringe varmen ind i både de private hjem og hos virksomheder i Storkøbenhavn.



Samlet løsning til en god pris

 

”Vi har en aftale med Telenor, der kører tre år ad gangen. På den måde er vi sikre på, at vi har den løsning, der passer bedst til vores virksomhed. Løsningen dækker de områder, vi har brug for, og vi får både leveret bredbånd, mobilt internet og mobiltelefoni”, fortæller Ole Sylvest.

 

Ole fortæller desuden, at prisen var en af de afgørende faktorer. Her understreger han blandt andet Call Management, som følger gratis med i Telenors BusinessFirst abonnement. Call Management giver Ole muligheden for at styre hele opsætningen af Altag/Caldos telefoni på en nem og enkelt måde.

 


Kunderne ringer ikke forgæves 


”Efter jeg har fået sat Call Management op, har jeg været meget godt tilfreds med det. Det betyder, at jeg kan sætte mine opkald i system – fx til et vagtnummer, og op til helligdage og ferie kan jeg indtale en besked, der informerer kunderne om åbningstider og omstilling. Det giver god mening for mig og giver mine kunder en god oplevelse, hvor ingen ringer forgæves”, siger Ole Sylvest.

 

Gensidig tillid og øjeblikkelig hjælp


”Nu jeg været kunde hos Telenor de sidste 10 år, og jeg har været godt tilfreds gennem alle årerne. Der er en gensidig tillid, som jeg godt kan lide. Tingene bliver gjort og det fungerer bare. Jeg kan altid få fat i kundeservice, og jeg kan altid få hjælp med det samme, så jeg hurtigt kan komme videre med arbejdet”, afslutter Ole Sylvest.

Skal vi finde den rigtige løsning til din virksomhed?

Kundeservice ikon

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig i gang med den rigtige løsning.

Bestil et opkald